Georg, och massa kul!

I dag så är det älskling Georg Listing i Tokio hotel som fyller hela 22 år!!! Grattis till HONOM!!! Detta firade vi med en god? tårta.
Den tårtan kunde ha varit perfekt om inte Hennings som vi beställde den hos hade förminskat bilden på Georg i stället för att förstora den som vi sa och så var det sjukt dyr och bitchig personal!!! Men vi gick ner till stan sen och hade massa med kul! Haha två misstag på samma ställe, det är nog en vanlig blondin sak... att glömma väskan i samma affär och samma plats det är sjukt scary!! lovisa och jag var tvugna att gå till dansen  och jaqe och elina åkte hem.
På dansen gick det rätt så bra och jag kollade på när lvisa dansade, först hade int jag tänkt dansa i min grupp men sen blev jag så sugen så jag dansade.

Vi har haft SO prov i dag och det gick inte bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0