Fritidsgården... som vanligt

Sitter i fritidsgården med Elin och nårra andra, Jaqe är sjuk :(
Ska till stan med Elin innan jag ska sjunga idag :D Vi ska kolla på löshår m.m.
Ska ha en timma och 20 minuters hål :D Sedan blir det SO i 70 minuter sen slutar vi :D
God vad skönt det ska bli!!! Har precis ätit, Raggmunk rätt så ok smakade inte så mycket men men.
Har haft Svenska, Fysik och tyska i dag. Vi hade Jelena i tyska idag i stället för vår vanliga tyska lärare Anna.
Det var värsta kul för Jelena blev värsta arg på oss, vem blir inte det? :S
I mon är det Andra Avenyn !:D Hoppas att detta avsnittet blir bra!

OMG! Det snöar ute :D Då kanske Hanaslöv är öppet en helg till :D
Då skulle jag bli as glad!! Har inte åkt Snowboard på typ 3 veckor! Jag måste åka det en gång till innan våren/sommarn! Fast man längtar ändå jävligt mycket till SOMMARN!!!
Jag hoppas att jag får ett sommar jobb så att jag får mer pengar till sommarn :D
Längtar tills man bara kan gå i linne ute m.m. det ska bli så as skönt så jag kan inte vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0