Fredag :D

OMG det är så skönt med fredagar jag bara älkskar dom! Fast vem gör det inte???
Sitter vid datorn och lyssnar på EMDs sjukt bra låt "baby goodbye" och pratar med Jaqe på MSN som är sjuk stackarn. Men ska peela ansiktet så jag får bort det "fnasiga" i ansiktet.
Ska försöka att bli medlem på Face book med men Jaqe säger att det är krångligt så jag får se om jag lyckas haha

Klämde mig i fingret i Elins skåp i dag :( samma finger som Jaqe tror jag långfingret på höger hand vid nagelbandet. Hoppas att nageln inte trillar av ajaj annars :(

Ska nog till stan med Jaqe i mån :D kulkul!
Vi har inte träffats på en hel vecka!!! Jag fattar inte hur jagt klarar mig!! Det är sjukt länge!
Saknar dig Jaqe <333

Hade Tyska prov i dag :S det gick inte så bra min tyska lärare sa att jag hade mycket på gång och det betyder att nästan allt är fel :O Kommer få typ IG! eller i alla fall g−
Ska ha Matte prov på tisdag med :( och Engelska prov två gånger den veckan med :( Det blir mycket prov nästa vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0