Änligen ny foundation

I dag på morgonen så fick jag knappt ut nån foundation, panik! Så efter skolan i dag så köpte jag det då.
Men i dag så var det ju sov morgon, så himla skönt! På SOn så hade vi nån sorts frågesport eller vad man ska säga om antikens grekland. Tyska sen, där blev det läx förhöroch hörförståelse typ. Hade matte och det var sjukt segt!
På engelskan så läste vi bara så att jag höll på att somna, äntligen mat sen. På Biologin så hadde vi djur jeppordy och andra laget vann + att han läste upp en sjukt rolig upsats om en ko som en lågstadie kille hade skrivi, den var så kul så Elina började gråta haha. Hade glömt kläder till Gympan som vanligt, eftersom jag försov mig och tänkte att det var onsdag så kan inte min järna koppla att ta med mig gympakläder, så det fick bli frtitidsgården i stället.

Så klart så missade jag bussen så jag fick ta en som kom försent. I stan så fick jag snabbt springa in på HM och köpa foundation eftersom det var kris.
Efter sången så hämtade mamma mig och det fick bli city gross och handla, där köpte vi massor med mat till min "fest" i mon och hår spray. Äntligen hemma nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0