Torsdag

Snart ska min lillasyster åka till skolan och spela fiol och gitarr men jag ska vara hemma. Själv då så det ska bli as skönt!

I dag hade vi gympa sista lektionen och Jaqe och Lovisa mådde inte så bra så de var inte med och Elina fick ont i huvet sen och vilade. Men då blev gympaläraren arg. Jag fattar inte varför han blev så arg liksom. Så jag fick lite damp på honom i dag.

Har inte hittat skolaavlutningsklänning så jag börja bli lite stressad att inte hinna tills dess. Skulle igentligen åkt till stan efter skolan i dag hade jag tänkt men ingen kunde följa med till stan och jag årkar inte gå själv på stan. Frå väl leta i mån typ om nån kan gå med mig XD. Får hitta nån.


Love ya babes♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0