Söndag?

Såklart så är det sommarlov och dagarna har ingen betydelse så tydligen är det söndag som brukar vara så tråkig dag känns plötsligt som vikken dag som hellst och det är väldigt bra för mig för jag brukar vara trött på söndagar, men inte i dag inte :D

Filmen i går var jätte bra och jag skrattade sönder mig! Kunde verkligen inte sluta skratta så den rekomenderar jag verkligen.
Kanske lite klassisk så man vet vad som ska hända men den blir ju så himla bra endå och då och de som har gjort filmen har verkligen lyckats med manus och allt och det blev en riktigt bra film. Enligt mig så ska man kunna både skratta och gråta till filmen om den är riktigt bra. det kunde man kan jag verkligen säga! 2 gånger satt jag och grät och miljoner gånger skrattade jag så en perfekt blandning av känslor i en film.
Men innan åt vi kina mat, det var jätte gott :)

Vaknade som vanligt vid 9 men somnade om direkt och sov till 12. Det är faktiskt väldigt skönt att få sova ut.
Men nu ska jag ut och klippa gräset.

Love ya babes!♥

Kommentarer
Postat av: Bea

fin blogg ;D

allt bra med dej ?

2009-06-21 @ 14:12:20
URL: http://fashionbybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0