Sommarlov <3

Nu är det äntligen sommarlov!♥ Kommer inte fatta detta förräns om typ en vecka när man inte har vaknat halv sju varge morgon och inte gått till skolan på en vecka så tror jag att jag fattar att det äntligen är smmarlov.

Dagen har varit bra efter att vi hade varit i skolan och rektorn hade pratat och vi hade ätit glass, jordgubbar och kaor med klassen så fick vi sommarlov och vi väntade på bussarna som skulle gå hem tidigare alltså tjugo över 11.
Vi var ju bara tvugna att försöka hinna och kolla på Gemlas skolavslutning (lite i alla fall). Det gjorde vi tyvär inte utan kom när alla skulle hem.
Sen gick vi hem till Nea och åt glass, som är en tradition att vi alltid gör det efter skolavslutningen typ :)
Där råkade vi ta sönder deras hängmatta, förlåt. Så om de vill ha betalt för det så får de säga till.
Sen när vi hade jätte god glass för andra gången på denna dage och avvärkat en hängmatta så åkte alla hem till sig.

Nu ska jag bara plocka ihop mina saker och gå hem till Jaqe där vi är nårra som ska träffas och sova över. :)

Glassen med klassen (haha det rimmar XD)



Jag i dag



Love ya babes!♥

Kommentarer
Postat av: Agnes (syrran)

asså bea men ser knappt vad det står ändra färgen på texten vett ja!

2009-06-17 @ 12:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0