SNART SOMMARLOV! ;D

Snart är det sommarlov! Nu kom jag på att om typ en och en halv dag så är det sommarlov. Så himla skönt.
I början av sommarlovet kommer jag att sova mycket och länge. Har inte sovit så mycket har det kännt som. Så det är det första jag kommer göra på sommarlovet tror jag. Fast sen ska jag inte sova alls kommer det att bli. Och vara med kompisar.
Det måste vara fint väder. Soligt 25 grader är bra.

Men först så måste man ju ha skolavslutning. Och det är det ju på tisdag och då är man ju inte så mycket i skolan. Typ ¨på förmiddagen. Och så är det ju bara i mårgon som är en "skoldag" Men då ska alla klasser åka iväg och gör nåt. Alla har fått veta vad de ska köra... utom vi som valigt. Det enda vi vet är vart vi ska samlas och att vi kommer åka buss och att vi ska vara i stan den sista tiden. Men det känns som att vi ska paddla kanot. Hoppas inte det.

I dag så ska jag hämta min cykel som står hos en kompis som den har gjort i tre veckor nu. Sen ska jag duscha och fixa lite saker tills i mon och tisdag. Ska ta med mat i mon att grilla så det måste jag fixa.
Ska städa rummet med :(

Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0