Skriver igen

Hej babes!
Nu har jag inte skrivit ett inlägg på mer än en vecka, oj det känns väldigt konstiget. Men jag har bara inte orkt skriva.
Men nu kliade det så mycket i fingrarna att få skriva så jag kunde inte hålle mig längre.
Ska skriva när jag har lust nu så det blir kanske inte varje dag.
Men det har hänt massa med saker denna veckan och förra så det ör derför jag inte har orkat skriva. Men nu ska jag skriva lite om vad som har hän. Jag är hemma hos Jaqe nu så jag läger in bilderna sen.

I Tisdags så var det musik tävling i skolan mellan tre nior och tre sjuor.
Jag spelade el-gitarr och Jaqe spelade bas och simon och Matilda spelade trummor och de andra sjöng. Vi sjöng och spelade en blandning av tre låtar som alla gjorde och vi hade "Rockstar" "Simply the best" och "Kung av sand".
Allt hängde inte på musiken utan det mesta är showen så vi hade bestämmt att alla skulle ha lika dana kläder. Tjejerna:  Skojortor och svarta leggings killarna: skjorta och badbyyxor. Fråga mig inte varför men det blev så.
Sen när nårra utav oss tjejer gjorde i ordning oss så fick vi för oss att vi skulle vara fjortisar och vi sprang runt och letade efter idomin till läpparna men ´tillslut fick vi tag på täckstift som vi tog, det funkar ju nästan lika bra.
Just det eftersom vi var fjortisarv så tupperade vi håret så mycket vi kunde.
Vi körde vårt nummer och det gick bra till skilnad från mig som spelade fel lite då och då.
Alla var jätte duktiga och jag trodde att vi inte hade någon chans.
Jaqe, Elina och Lovisa skulle på student så de var tvugna att gå innan allt var klart.
Och vi VANN!!  Jag ´trodde det verkligen inte. Men vi vann mest pågrund av att vi hade en som dansade "väldigt fint" hahaha. Vi vann tre godis påsar!

I Onsdags så spelade de forboll, lärarna mot niorna. Niorna vann såklart. Men det var ju dit och hemvägen som var roligast. Vi var fra stycken som skulle cykla på en cykel! Men det funkade inte så jag gick jemte.
Men på hemvägen så åkte jag på cykeln.

I Torsdags så var jag hos tandläken. Det gick väl bra, vet inte riktigt vad jag ska säga om det.
Men sen efter det var jag och tog en spruta och det ömmar fortfarande! I två dagar nu skulle det ha gått över my god liksom.
Vi hade inställd Tyska i allafall och det var jätte skönt!
Gympan var halft inställ och vi fick fortsätta kolla på en film som vi hade börjat på ´dagen innan "The green mile" hette den. Det var en av de äckligaste filmerna jag sett! Det var två små barn somhade blivit halft uppätna, en som fick elchockar tills han dog och en som grillades av elchockar. Den var läskig säger jag bara. Men den var bra.

I fredags (igår) Så skulle vi först kolla ´på en film som hete "bröderna Grimm" den var med lite äcklig för det var jätte många som dog på konstiga sät där med. Sen efter´det så skulle åttorna och sjuorna spela brännboll men det regnade så alla var inne. Vi spelade soffan och som vanligt fuskade killarna hela tiden men när vi tjejerna gjorde det så blev de helt galna typ hahaha. Sen skulle vi lösa suduko men då årkade vi typ inte det så jag gjorde inte det sen.
Sen åkte jag, Jaqe, Elina och Lovisa in till stan. Först gick vi tikll woodoo land och provade lite glasögon men sen mötte vi upp pappa för jag skulle få ny mobil men det skulle ta efter midsommar typ så efter midsommar så får jag en ny mobil jag tror att det blir den mobilen jag redan har skrivit om nårra inlägg under. Men sen träffade vi en och då dissade vi Elina att vara med  han typ. jaqes pappa hämtade os och vi kollade på färg till Jaqes rum.¨
Jag har sovit över hos Jaqe nu.
Vi fixade lite med hennes blogg i natt så nu blev jag sugen på att fixa min blogg med så får se hur det blir och jag kanske ändrar lite saker.

Bilderna kommer sen.

Love ya babes!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0