Ny mobil snart

Tjo!
Har sovit över hos Ida tills i dag då. Kollade ju på "Låt den rätte komma in", den var bra men inte så läskig eller äcklig ska jag nog säga som jag hade trott.
Vi var på stan i dag och dels så var vi och "bytte" mobil. För jag skulle få en ny och då ska jag lämna min mobil på phone house och så får jag min nya mobil om ungefär två veckor. Det blir den mobilen som de rekomenderade alltså den rosa på bilden fem inlägg ner, men de hade typ inte den rosa så det blir antingen en bå eller vit.

Köpte en rosa sjal, genomskinliga strumpbyxor och foundation för min är nästan slut. Har inte bilder på de eftersom jag har en lånemobil tills jag får min nya och den har ingen kamera så ni får klara er utan bilder. hittade ett par ljusa jeans på Bikbok men jag har bara typ 250 kronor kvar nu och det ska gå till present till en kompis så jag får se hur jag ska göra.

Love ya babes!♥

Kommentarer
Postat av: bea

allt bra med dej ?

2009-06-23 @ 09:21:00
URL: http://fashionbybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0