Ny mobil och nytt linne

Nu har jag kommit hem från Jaqeiii.
Nyss fick jag reda på att jag skulle få en ny mobil från sony ericsson för min har varit inne på lagning minst 3 gånger och funkar fortfarande inte som den ska så jag ska få en ny. De har erbjudit en som heter w595i. men jag vet inte om jag ska ta den eller w715. Jag tror att jag kommer att ta w715 för den är nyast och värkar bäst för den andra har funnits ett tag och om jag ska ha en ny mobil så vill jagt ju ha en som är ny.
Jag ska få mobilen på måndag så då får ni veta vilken jag valde.

Mobilen som de rekomenderar w595i




Mobilen som jag vill ha w715



Fick också hem ett linne från hm som jag har väntat på. För vi fick fel storlek innan när den kom första gången, XL i stället för XS. Men nu är det rätt storlek och den passar bra.




Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0