Midsommar

Hejsan!
Har varit på midsommar firande i byn nu. Men gick hem själv nu. Så är hemma själv nu och kommer nog vara det i nårra timmar för mamma och pappa och Agnes stannar nog där ett tag.
Men vi var där klockan halv fyra och då åt vi jordgubbstårta och sen gick jag och julia hem till henne och fixade lite saker. kollade på när de andra klädde midsommar stången gjorde vi med.
Sen gick vi hem till henne kollade på "the Hills" och spelade fotboll. Sen skjutsade Julia tillbaka mig med sin moppe och då skulle vi äta men sen årkade jag inte vara kvar där längre så jag gick hem. Nu ska jag väl inte göra så mycke får komma på nåt.

Glöm inte att plocka sju eller nio olika sorters blommor och lägga under kudden så ni drömmer om vem ni ska gifta er med eller hur det var ;)

Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0