Midsommar dagen

Hej babes!
I dag så sov jag ut ordentligt till 12 istället för att bli väckt eller vakna halv tio.
Men nu har alla familjen bestämmt sig för att gå på bio i kväll så det ska vi tydligen göra. Vi ska kolla på "The Proposal".
Den värkar lite rolig och så här beskrivs den :

Den krävande chefen gifter sig med sin unge manliga assistent för att slippas skickas tillbaka till Canada.
Det hela är bara ett skenäktensap men efter ett tag dyker äkta känslor upp...

Lite rolig verkar den tycker jag i all fall.
Har också tänkt gå på "Terminator - Salvation" men ska bara hitta en som skulle vilja gå på den med mig för den handlar om robotar typ (jag har väldigt olika film smak) och då finns det nästan bara en som jag tror skulle vilja gå på den med mig ch det äe Nea så jag får fråga henne sen ;)



Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0