"Livet enligt Rosa"

Just nu är jag hemma hos Jaqeiii och kollar på "Livet enligt Rosa".

Sov över hos Jaqeiii i går och ssover över hos henne i dag med. I går var det jag, Elina, Mirre och Ingo som var hos Jaqeiii i går. Jag, Elina och Mirre sov över hos Jaqeiii.

I går så kollade vi på film "I taket lyser stjärnorna" den är jätte bra. En av de bästa filmerna just nu.

Vi badade i poolen med, i alla fall jag, jaqeii och Elina.
Sängen knarrade jätte mycke så jag vaknade lite då och då under natten och till slut så vaknade jag jätte tidigt på morgonen och då vaknade typ alla. Då kollade vi på filmen "Rais your voice" och sen åt vi frukost. Fem mackor var typ, så himla gott asså!
Men sen tog vi på oss bikini och skulle sola men jag hade tjugo kronor med mig så jag var tvungen att gå till macken och köp upp godis för det. Men det är ju så himla dyrt på macken så det räckte bara till en liten choklad.
Men när v i väl skulle sola så gick solen i moln och kom aldrig fram utan det började regna så vi bara satt på altanen och snackade och tog kort. Mirre åkte hem sen.
Sen var vi inne på datan och flummade och sånt coh tillslut var klockan halv elva och vi tänkte att vi kanske skulle äta så vi gjorde pizza på tacobröd. Det var jätte gott. Nu sover jaqeii som vanligt när vi kollar på film på kvällen så de är jag och Elina som kollar på "´Livet enligt Rosa" och vi är inne på fjärde avsnittet.

Love ya babes!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0