Klassdagen :)

Det var klassens dag i dag. Vi visste ju inte vad vi skulle få göra. Det fick vi göra efter hand under dagen.
Men först träffades vi på skolgården och när vi hade samlats tog vi bussen till stationen och sen tog vi ettan till Teleborg där vi gick till vattentornet och "skrek av oss" som vår klassföreståndare sa.
Sen gick vi till vollybollnäten vid villys typ och spelade vollyboll.
Vi gick till nått ställe och grillade hamburgare.
Vi gick tillbaka till vollybollnäten för det var en som hade tappat sin mobil men vi hittade inte den (eller snarare de som letade hihi) Vi började gå runt växjö sjön. Men det var tydligten fel håll så vi vände och gick åt andra hållet. Och den stora överaskningen var: bampapapa Tramp båtar hahahaha.
Det var värsta kul (låg och solade på båten och hjälpte till i typ 1 minut, så himla duktig är jag XD).
Sen vid typ ett eller hur mycket klockan var så slutade vi och då gick jag och nåra kompisar på stan och hade massa kul :)
Nu är jag hemma och ska fixa sakerna tills i morgon. Typ kläder och sånt.
I mån ska vi bara gå till gympasalen och rektorn ska snacka och sen vid hal elva slutar vi :D
Sen ska jag och nårra kompisar åka i väg nån stans och ha lite kul ;)

Jag på tramp båten








Jaqe tog en liten fin bild hahah XD


Den "fina" sjön




Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0