Hellevik (stavning?)

Hej sötisar!
I Onsdags tror jag det var kom min moster och hennes man från tyskland och deras barn från USA och hennes barn till Sverige. I går så åkte de hem till oss förutom min mosters man.
Det var jätte kul att träffa de! Särskilt efter som jag inte hade träffat den yngsta av mina kusin barn :)
Jag har en väldigt stor släkt och därför en väldigt str skilnad på åldrar och därför har jag också kusin barn :)
Den största flickan av mina kusinbarn sov över här från igår till i dag coh i dag så är mamma och min lillasyster med henne på stranden.

I morgon så ska vi kanske åka till Hellevik (stavning?) till sammans med de över dagen för mina kusin har husvagn där nere.
Och så har jag en kompis som brukar vara där nere så jag får hoppas att hon är där i mårgon, ska fråga det.

Har precis läst ut "Om jag kunde drömma" igen så nu ska jag duscha.

love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0