Här kommer alla känslorna på en och samma gång...

I dag så har det varit alla känslor!
Har skrattat så in i helvete i dag! Men har också fårr veta en sak som alla känslor är med i nästan...
Men mest skratt :D
Efter skolan åkte jag, Jaqe och Elin till stan. Där Elina redan var för hon och Lovisa hade gjrt simmprov i simmhallen. Vi skulle möta upp henne vid stationen. När vi var på väg till henne såg vi henne komma med nån sorts kartong bit som var typ
120x50 cm. Vi fattade inte vad det var men pötsligt ropade Jaqe "Johan Palm!" och då var det ett sånt där skivtäll med
 Johan Palm i bakrunden som Elina hade lyckats få! Vi ställde in edn hos Jaqes faster på Lagerhaus. När vi kom nert så såg vi Alle, en kompis till Jaqe stå i en skivaffär. Så vi gick på stan då alla fyra och skrattade MASSA! Och hann inte med något som jag sklle XD Jag i ett nötskal, skulle ha kollat på skolavslutningsklänning.
Tillslut åkte vi hem med jaqes pappa.
Nu är jag hemma. Har precis ätit och ska duscha och måla naglarna så de inte går av ;)

Nu har New Moon trailern kommit ut! Lite besviken, men den var bra endå, det kommer ju komma en til trailer♥

Love ya babes!♥

Kommentarer
Postat av: jaqe

alle, " jaqes kompis "



jo men det är ju sant... ??!

2009-06-01 @ 21:38:10
URL: http://jaqeiii.blogg.se/
Postat av: Bea

Nej det är inte sant men jag vet väl inte vad du vil att jag ska skriva ;)

2009-06-02 @ 17:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0