"Emil i Lönneberga", "Anna Pihl" m.m. haha xD

Hello alla!
Sov övers hos Jaqeii i går som ni säkert vet. Elina åkte hem vid typ halv ett men jag stannade kvar.
Sen åt vi frukost och kollade på "Emil i Lönneberga" som gick på tv. Var tvugna att kolla ju. Emil i Lönneberga får man ju inte missa.
Men när det var slu så kollade vi på "Anna Pihl" som är en dansk krimenalserie som vi älskar. Jaqeiii har den boxen, så den kollade vi på halft, för då kom hennes föräldrar med kina mat.
Nu håller Jaqeiii på att städa och jag skriver ju ett inlägg. Nu kommer Jaqeiii in och undrar vad hon ska gömma pant flaskorna som hon har snott från sina föräldrar xD. Men de får inte plats i garderoben så det är lite kris.
Jag försöker att övertala att Jaqeiii ska använda den lila hårfergen som hon fick av en kille i klassen och färga en lila slinga i håret. Det vore ju så jä*la coolt jue. Funderar på att färga håret lite brunare och mörkare, men vet ju inte. Det är ju sommar och då kanske man vill vara lite ljusare i stället för mörkare ;)

Sen vet jag inte vad som händer på Midsommar alltså i mon. Kanske ska vara med kompisar.
Mamma och Pappa ska i alla fall på nån midsommar fest och det vill inte jag följa med på. Så hoppas att det är nårra kompisar som inte ska i väg och kan göra nått med mig ;)


Love ya babes!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0