Söndag

Hejsan!
Nu har vi kommit hem från Hanaslöv det har varit jätte kul! Men kallt!
Jaqe åkte snowboard och flörtade med en som stod i liften. Jag åkte skidor men det gick inte så bra som dte brukar. Jaja Jaqe flörtade till och med till sig "hans" bräda och åkte på den,
 men det gick inte så bra eftersom det var fel fot.
Så det var lite vingligt när vi åkte liften! Ok Jaqe var jätte duktig på att åka på sin bräda!
Annat än när jag åker snowboard! Jag ser ut som bambi på hal is! Men när jag åker skidor så ser jag ut som "Lotta på bråkmakargatan" enligt Jaqe i alla fall haha!
Så det blev att jaga efter "han" i backarna dert var jätte kul!
Särskilt när vi "ramlade" för att hinna i fatt honom haha! Jag hjälper Jaqe som vanligt med killarna! haha!
Nu har vi kommit hem och Jaqe och jag sitter och bloggar och har det gött!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0