TOOORRRRSSSdddaaaggg

Har varit på sången nu och ätit.
Har knapt gjort nåt i dag.
Jo idag efter idrotten så trodde jag att nån hade snott min mobil för Elina skulle hämta allas mobiler, nycklar m.m. och då märkte inte jag att hon inte hade med sig min mobil. Men sen när vi var uppe i skolan så märkte jag att jag inte hade min mobil, jag trodde att jag hade glömt den i omklädningsrummet så jag sprang dit. Men då var den inte där! Jag frågade Elina om hon bara hade glömt at hämta min mobil. men hon sa att det inte fanns nåt kvar! Men jag fick nycklarna till det rummet där dom sakerna fanns av vår gympa lärare Fredrik jag sprang ner dit och hittade den under nån röd sak :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt säker !!.....( tyvärr )

2009-02-26 @ 21:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0