Tisdag

Idag så blev det svårt att gå upp med! Det känns som att sängen har blivit jätte skön helt plötsligt!
Men det blev inte dåligt i skolan för det. På svenskan så kan jag än en gång bevisa att ingne lärare gillar mig,
hon blev jätte sur på mig, jävla kärring!
På so:n så tittade vi på film igen så det blev att vila där med haha.
Sen på maten så var det hamburgare det var faktiskt inte gott.
Fast sen efter typ 40 minuter av rasten så kom Jaqe och jag på att vi skulle ut och gå. Så vi gick till okq8 macken.
Där blev man bjuden på glass av Jaqe (ska ge henne pengar). Men vi kom precis lagom till Idrtotten.
På tyskan så kollade vi på nån konstig film (har sett den serien på typ 12 lektioner nu haha).
Sen åkte Jaqe och jag linjebussen, så klart så årkade vi inte vänta haha.
Fick låten Hilf mir fliegen av Jaqe(äntligen!).
Ikväll så ska jag dansa ska bli kul. Men nu ska jag äta skons så ha det bra!

Puss!kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0