Sportlovet...

...är slut! :( Tiden har gått så fort! Jag fattar inte det var ju igår som vi slutade skolan!
Men mamma har inte kommit hem än men hon kommer typ 21.00 säkert.
Det känns som att jag inte har hunnit med någånting! Jag harinte städat, vatt ute och gått och framför allt  inte gått på stan! God! Jag fattar inte hur jag har klarat mig! Det är en vecka och två dagar sen jag var i stan.
Jag fattar inte hur jag har klarat mig!
Men jag har i allafall åkt mycket skidor :D Det har varit sjukt kul! Särskilt med Jaqe när vi försökte ... smurfnissen! Hahahahaha!
Men sport lovet har varit kul, har bara saknat en del personer!
I mon börjar j skolan igen så det får bli att lägga sig extra tidigt så man inte blir så himla chockad när klockan ringer kvart över sex.

Men här kommer lite bilder från sportlovet:

När jaqe och jag var på Askelyckan



Hemma hos Ida med Jaqe och Nea  och Thai mat haha gott!


Jag på väg till Hanaslöv



Jaqe och jag hemma hos mig



Jag på väg till Lülo för hon fyllde år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0