Onsdag

Idag så Blev det brottom på morgonen för jag hade världens bästa dröm så¨jag ville inte riktigt gå upp.
Vi började dagen med svenska (som vanligt) då hade vi den jävla kärringne igen.
Sen hade vi bild prov, det gick rätt så bra hade mvg trodde Gerold :D
Sen hade vi musik (första gången för mig haha) det var kul. Först satt vi och softade och sjöng lite, sen blev det "nu är det beas tur nu är det beas tur nu är ...
Sen på maten så hade vi kort hål så det blev att äta fort fast det var inte gott så det var ingen fara.
Sen var det matte och då lyssnade man på musik så det var lite sjönt.
På elevensval så hade jag och Jaqe m.m musik och vi sjöng "Wiskey lullaby"
ch sen var det memoria men Jaqe och jag har slutat så vi tog bussen hem.
Först så kunde vi åka snowbard men sen ändrade dom sig och då kunde vi inte men till sist så kunde vi åka snowboard. Så då blifr det att åka snowboard i kväll då det ska bli kul :D
fast vet inte hur jag ska klara mig på att inte duscha ikväll aja det får väl gå.

Ha det gött


Kommentarer
Postat av: julia

men jag skulle ju följt med till hanaslöv ! ? ;(

aja, men då får NI lära mig åka i hestra .. :)

2009-02-05 @ 21:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0