Onsdag

Nu är jag och Jaqe på Anders, hennes pappas jobb.
I dag så hade vi Svenska på morgonen men sen var det Bild :D ochden var det musik som är ännu roligare!
Vi övade på låtarna som vi ska ha i musiktävlingen i slutet av terminen. Vi har ju låtarna "rockstar", "simply the best" och "kung av sand". Jag ska spela elgitarr! :D och Jaqe ska spela bas. Sen var det ju mat och då fick jag trösta Jaqe eftersom Hana stänger om circa en vecka :( det är ju inte kul!
Sen var det ju elevensval och då hade jag Musik och Jaqe med. Där sjöng vi "hilf mir fliegen" men Tokio hotel. trodde aldrig att det skulle funka eftersom den är på tyska, men det gick jätte bra! Vi skulle egentligen ha sjungt "If Iwere a boy" av beyoncé med men jag hittade inte ackorden till den så det gick inte.
Sen blev det ju att Jaqe skulle in till sin pappas jobb i teleborg. Så vi fick först åka till stan. Där tog vi varsin franks hot dog så klart och Jaqe köpte en foundation svamp mer hann vi inte så vi skulle hinna  med bussen.
På hennes pappas jobb så dansade vi till blandannat "wominaizer" haha.
Men nu ska vi typ hem. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej! Just nu kan man vinna underbara smycken från Pandia på min sida! (värde 600 kr!)



Kolla gärna in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha en jättebra dag!

2009-02-26 @ 08:54:40
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0