Min tisdag

Nu har jag fått tid och ork att skriva haha har inte gjort det så mycket på senaste tiden.
Ok men min dag
På morgonen så vaknade jag innan väckarklockan så jag trodde att jag ade försovit mig och stängt av klockan i sömnen så jag kollade snabbt på klockan och insåg att klockan var 06.10 och att jag inte alls hade försovit mig :D!
Men väl när klckan ringde så gick jag upp.
Jag hade bestämt mig att jag inte skulle ta så lång tid på mig att fixa mig och lyckades! Bara 30 min! GRATTIS till mig haha!
Så jag satte mig och försökte kolla klart på "wildchild" som jag började på igår, jag hann det äftersom jag hade typ en 30min kvar. Fast ag hann inte se klart på den i alla fall.
Väl i skolan så kom inte Jaqe för hon var sjuk :(
Kännde mig med inte så bra och ganska flummig så på Idrotten (vår näst sista lektion ) Så var jag så flummig så jag vissta knappt vad jag gjorde jo jag kommer i håg att jag tråkade ut Elina och Julia stackars dom haha!
När vår sista lektion (tyska) var slut så kunde jag knappt fatta det för jag ville så mycket hem, jag var så trött på skolan.
Men när jag kom hem så tog jag två apelsiner och kollade klart på "wildchild" as bra film!!!
Nu så ska jag duscha så hej då!

pusssskrammmm♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

bar fö jah har lär dej att inte ta så jävla lång tid??!! :o



" jag tar en timme och sminka mig, en timme och äta, en timme och fixa håret.. Jaqe ?? jag skämmtar inte EN TIMMA !! FÖ HÅRET!!! HAHAHA=)

LÖÖV YOU LILLA GUMMAN <3

2009-02-10 @ 20:12:44
Postat av: Anonym

bar fö jah har lär dej att inte ta så jävla lång tid??!! :o



" jag tar en timme och sminka mig, en timme och äta, en timme och fixa håret.. Jaqe ?? jag skämmtar inte EN TIMMA !! FÖ HÅRET!!! HAHAHA=)

LÖÖV YOU LILLA GUMMAN <3

2009-02-10 @ 20:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0