Måndag

Usch måndag igen=skola igen. Det var lite segt att komma upp på morgonen!
Det blev inte bättre sen för man höll på att somna på lektionerna så det var väldigt jobbigt man längtade bara hem.
Men vi fick veta vad vi skulle göra på idrottsdagen och jag fick HESTRA! Det fick Jaqe och Julia med så det blir jätte bra!
Alla ska åka snowboard tror jag om jag inte fegar ur haha jag är inte så duktig.
Men i alla fall så fick vi tillbaka fysikprovet det gick väl rätt så bra, jag är nöjd i alla fall.
På So:n så kolladee vi på nån film om jesus och det var ju jätte bra för att man ville ju bara sova så då fick man ju vila.
Men vi slutade 10min senare för att det ha blivit ändring i schemat. Så vi var tvungna att missa den tidiga bussen, särsilt för att jag var tvungen att fixa lite saker innan. Men nu är jag hemma och ska lägga mig och bara kolla på film sen blir det att göra läxan och plugga till bild provet. Ska försöka ut och springa med, det får bli första gången på det här året. Fast jag tror inte jag orkar haha håller på att somna nu.
PussPuss♥




Kommentarer
Postat av: Agnes

bea somnar på lektionerna, bea somnar på lektionerna!hihi /syrran

2009-02-02 @ 19:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0