Måndag

Har nästa precis kommit hem från sången, har bara hunnit göra fem upp gifter av matten. Fast egentligen så har vi ju inte några lexor tills i mon. Fast jag gör fem uddgifter per dag så blir det lättare och så får man mer tid :D
På stan då så träffade jag Ylva efter typ en halvtimme på stan, hon gick också själv. Så först stod vi och pratade jätte länge på JC så det blev lite pinsamt. Men tillslut så gick vi iväg till Kulturskolan där jag skulle sjunga.
Just nu sitter jag och letar efter gitarr ackord till Tokio hotel "Hilf mir fliegen" <33 och Beyoncé "If I were a boy" <3
Tills Onsdag på elevnsval , vi ska sjunga dom där. :D
Ska nog inte göra så mycket mer ikväll än att duscha får se vad jag gör mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0