Låtarna

Nu ska jag visa vad jag tyckte om artisterna och deras låtar.

Velvet "The Queen":
Hon var ju bra, fast den var inte riktigt lika bra som dom förra låtarna.
Det var synd att hon inte kom till andra chansen i alla fall.
Kläderna var ju coola.

Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox "I got U":
Låten var ju lite kul gav lite 50/60 tals känsla (är inte så bra på årtal)
Den var lite kul ja, vet inte vad mer jag har att säga.
Jo ett stort plus för en kvinnlig trummis det är alltid kul att se!

Molly Sandén "Så vill stjärnorna":
Asså jag har inga ord för hennes låt den var så bra!
Allt var ju perfekt! Liksom Kläderna var ju hur fina som hellst!
Assessoarerna var ju och så as fina, vill ha hennes ringar.
Hon var helt ekelt perfekt för låten!<333

E.M.D "Baby, Goodby":
Låten var bättre än vad jag trodde och ligger tvåa på min lista i alla fall.
Låten var bra. Det var cool styling och koregrafi. Det var perfekt att dom och Mollu kom till Globen!

Mikael Rickfors "Du vinner över mig":
Denna låten var ju så dålig! Jag kan inte säga mer än att den var sjukt dålig!

Maja Gullstrand "Här för mig själv":
Denna låten v ar ju också sjukt dålig!
Man satt ju bara och väntade på att den skulle ta slut!

Sofia "Alla":
Jag tyckte inte låten var så bra, Det är ju svenska melodifestivalen liksom inte grekiska!
Jag tycker att man ska sjunga på Svenska eller Engleska!
Låten kanske var bra men jag årkade inte lyssna för jag menar grekiska i Svenska melodifestivalen?!

BWO "you're not alone":
Tyckte att denna låten var tråkig och som att jag hade hört den förut.
Jag tyckte också att det var lite oväntat att dom inte kom till finalen direkt men bra!

Detta va vad jag tycker om låtarna skriv gärna om vad ni tyckte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0