Låtarna

Så här tyckte jag om Melodifestivalen låtarn:

Agnes "Love love love": Låten var jätte bra men lät lite som hennes andra låtar.
Kläderna var ju lite för mycket men i och för sig det är ju Melodifestivalen :D

Star Pilots "higher": Låten var väldigt lik deras andra låt! Så det var ett strot minus!

Susanne Alfvengren "du är älskad där du går" : Låten var jätte fin men passade inte till melodifestivalen.

Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng "Killing me tenderly": Låten var jätte bra!
Kläderna var jätte snygga! Allt var bra! Det var väldigt synd att dom inte kom med!

Thorleifs "Kissin' in the moonlight": Asså måste jag säga nåt?! Denna var sjukt dålig!!!

Sarah Dawn Finer "Moving on": Låten var sjukt bra! Jag gillade denna!

Next3 "Esta Noche": Asså God vilken FJORTIS LÅT!!!

Malena Ernman "La Voix": Denna låten gillade INTE jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0