Jaqe här :D

Hej!
Jaqe och jag vaknade för ungefär två timmar sen (12.30) Vi var tydligen lite trötta haha.
Fast det var ju inte så konstigt eftersom vi igår hade varit i Hana och kollat in en m.m. haha.
Sen på kvällen så låg jag och Jaqe och pratade till typ halv två på natten då.
Just det ja, Jaqe och jag tog lite te när klockan varungefär tolv. Vi fixade naglarna med mitt i natten som vanligt.
Men idag på morgonen så vaknade jag först typ kvart i nio i dag på morgonen för Agnes, min lillasyster, undrade om vi skulle med till Hana man liksom bara tror inte det. Sen somnade jag om så til slut kom pappa in klockan halv ett och sa att vi kanske skulle gå upp. Men det tog lång tid för oss att gå upp så typ en halvtimme efter så duschade jag och sen var det Jaqes tur att duscha. Undertiden så gjorde jag frukost.
Nu sitter jag vid datorn men jag vet inte vad Jaqe gör riktigt haha.
Längtar till i kväll för då kanske Jaqe och jag ska till Hana igen :D
Ska kanske ta lite bilder i dag på varandra, får se om Jaqe vill det sen haha XD
Nu fick Jaqe värsta panik för hon trodde att hon hade löss haha men såklart så hade hon inte det.
Vet inte vad mer som ska hända i dag.
Haha kanske ska åka pulka idag som JAqe yrade om i går natt haha hon ville åka pulka då XD
aja men hon får nöja sig med HAna för nån pulka tror jag inte det blir.
PUSS!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0