Hemma och har tråkigt...

Nu är jag hemma och har tråkigt :(
Har varit hos Lars och grattat honom. Där gjorde vi inte så mycket, åt paj och tittade på bilder från ttyp scottland.
men nu kommer dagen i hana:
Jag vaknade innan väckarklockan ringde, så jag trodde att jag inte hade hört klockan. Jag gick upp och duschade.
Sen när vi kom till hana så var inte Han där :( Det var lite synd för det var ju lite därför vi var där.
Men vi hade kul i allafall Jaqe åkte snowboard och jag åkte skidor. Det var lite dålig snwboard snö i början men den blev bättre fram mot dan :D Sen när vi kom hem så åkte vi ju till Lars.
Nu sitter jag här och har tråkigt och har inget att göra :( Blir nog att titta på film eller så blir det datorn hela kvällen.
Jag tror faktiskt att sportlovet inte kommer att bli så kul.

från en tråkig bea just nu

 Puss i alla fall♥

Kommentarer
Postat av: M

Yep , I know.. ska skriva till de så inget misstolkas .. trodde att många skulle vetaa :)

2009-02-16 @ 20:04:31
URL: http://miirre.se
Postat av: jaqeiii

1. han <3 är inte rädd för dej!!!

2. JAG SER INTE ETT SKIT AV DIN blogg.haha, bea det är gul text.

3, KUl att mirre hade kommenterat.haha:)

2009-02-19 @ 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0