Hemma dag

Hej!
Idag så har jag bara varit hemma och sånt. Jag har inte alls gjrt mycket idag faktiskt :(
Det har varit lite tråkigt men jag har i allafall gjort några bra saker. Duschat, gjort hårinpackning, gjort ansiktsmask och tränat musklerna lite haha.
Det kommer nog bli mest så här detta lovet. Jag har inte varit på stan sen fredags så jag måste dit snart!
I mon så hoppas jag att gå på stan med, det får väl bli mamma kanske. Måste också ränsa min garderob.
Usch vad deppig jag låter! Får väl göra mig glad haha. Kommer inte på nått att göra :(
Aja nu får jag väl sluta att tråka ut er. Kommer ändåså inte på nåt att skriva.

Från en deppig bea puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0