Hästra!:D

Nu har vi kommit hem från Hästra! Det var as kul :D!!
I dag så var jag vaken innan klockan ringde! Det var helt sjukt för jag var as pigg jag brukar vara as trött och inte vilja gå upp men nu så längtade jag till att klockan skulle bli 06.30 så jag kunde gå upp helt sjukt!
När jag skulle åka bussen till skolan så var det as tomt efter en del hade tagit annat än Hästra så dom hade sovmorgon!
Fast det var ingne fara med att åka så tidigt för man vill ju kunna åka så mycket snowboard som möjligt! :D
När vi kom till skolan så väntade jag och Ingo på att 60 bussen skulle komma med jaqe i Trodde vi). Men när 60 bussen hade kommit så undrade vi var Jaqe var?
Sen typ när 60 bussen precis hade lämnat skolområdet så smsade jaqe och sa att hon och julia redan var i skolan så vi mötte dom på vägen in för att hämta dom.
Sen hade bussen som vi skule åka med till Hestra kommit så vi satte oss i bussen längst fram haha!
Sen när vi åkte iväg så hade killarna den goda smaken att välja att kolla på "Svamp bob fyrkant"!
Jag hade glömt mina hörlurar hemma så jag fick lyssna med Julia (räddaren i nöden!).
Jag fick ont i huvet under bussresan så jag blev jätte glad när vi kom fram.
Väl på plats så fick vi liftkorten, bytte om och hyrde sakerna som vi behövde.
Vi satte på oss snowboardarna och åkte i väg men väl efter en backe så blev vi så varma så vi var tvugna att lämna jackorna, samtidigt när vi skulle på liften så hittade Jaqe inte sitt lift kort så vi åkte sanbbt tillbaka.
Det visade sig att hon hade lagt det i väskan. Så när vi hade gjort allt vi skulle vid våra väskor så började vi åka igen.
Jag ramlade två gånger på ryggen så nu har jag väldigt nt i svankotan och vänstra armen. Men dom anddrav skadade inte sig.
Lilja vår lärare som var jätte duktig på att åka snowboard hade gjort det i 10 år hjälpet oss med att svänga. Då gick det genast bättre och alla tre lärde sig :D!
När det var ungefär 30-40 minuter tills vi skulle samlas och åka hem så kom vi på att vi ville fika, men det blev inte så för vi hade precis lärt oss svänga då och ville inte gå och fika. Men vi glömde tiden och hann inte fika.
Men när alla andra hade gått till bussen så spram jag och Julia in och köpte varsin mars, twix och kexchoklad.
Men när vi hade kommit upp till bussen så kom Julia på att hon hade glömt sin bräda så hon sprang ner och hämtade den.
Det gick fortare att åka hem än dit.
Under hemresan så satt jag och Jaqe och gissade vikken låt det var man mimade till, Julia tänkte vara med men gav upp.
Nu är jag hemma har det skönt och lyssnar på Tokio hotel låtar:D
PussKram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0