Hana!:D

Hej! Har kommit hem från Hana nu och hunnit landa. har ätit kött färssås :D den var jätte god! Tack Jaqe !
I Hana så var det inte så mycket folk på morgonen men framåt 11 tiden så började de flesta komma. Men en viss person kom ju inte och det var ju lite otur för det var ju nästan därför vi var där haha. Men han ska va där i mon så då är Jaqe och jag ute i backen igen. fast det var en snygg annan i liftpersonalen fast inte lika snygg så klart haha.
Åkte snowboard som vanligt och Jaqe med. Men det var så konstig snö i början på morgonen eftersom pist maskinen nyss hade varit där. Så i början så var det så kul och dessutom så har och hade jag ont i armen så jag vågade inte svänga, haha så typiskt mig. Så efter ungefär 5 åk så ville jag äta för jag hade ju så ont i armen, så vi åt.
jag tog pommes och Jaqe tog Hamburgare.
När vi kom ut och skulle åka så var snön bra så då var det lite roligare.
Träffade Lilja där som var och åkte snowboard. hon är fett bra på det!
Tillslut så kom mamma och skulle hämta oss så vi lämnade sakerna till skid uthyrningen igen och köpte cola och sprite.
När vi kom hem så åt vi köttfersås du ju.
När vi hade ätit klart så gick vi in till Jaqes rum för jag skulle styla jaqe för vi ska fota henne snart. Nu så har jag precis sminkat Jaqe men hon blev inte nöjd haha så nu gör hon om det haha.
Ska snart ut och fota men lägger in om i går och lite bilder sen i kväll tror jag det blir.

Puuss och kraamm♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0