Hana igen haha mycket!

Nu ska vi, jag och Jaqe snart till Hana ! :D IGEN!!!! haha det har blivit väldigt mycket Hana på senaste tiden :D
Det är ju bara så sjukt kul där! Ska nog åka skidor och Jaqe snowboard.
Längtar så mycket till att få se vad som händer där idag haha. Om det blir nått pratande med en viss kille.
Ska försöka få ihop henne med honom. Fast ett problem är att han är typ rädd för mig eller nåt :S

Har kommit på att jag kan ha min blåa vår jacka och ha en varm hoodie under. Istället för min vanliga plufsiga vinter jacka.

Just det Agnes, min lilla syster har brytit armen när hon åkte snowboard. Aj stackarn.

Det blev inget fotande i dag vi årkade inte det, Hela dagen har typp gått till att sminka oss, fixa håret och duscha typ.
Nu sitter vi ialla fall med skid kläderna på och vänar på att JAqes pappa ska komma och hämta oss och köra oss till Hana då :D

Tycker att sportlovet har gått väldigt fort. Jag menar nu är det redan Torsdag och på Mondag så börjar vi igen.
Kul att träffa kompisarna igen. Men det är inte så lockande med typ matte, fysik, tyska m.m.
Har värkligen tröttnat på Tyska eftersom vi har det typ varje dag!
Men ska försöka åka till stan innan skolan börjar för det är saker som jag verkligen behöver.

Jaqes pappa kommer snart tror jag så
XOXOX♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0