damp dator!

Jag försökte skriva ett inlägg i dag på morgonen men daorn dampade! Fösr som vanligt så hade jag en halvtimme kvar och var klar på morgenen så jag täkte görta ett inlägg men det gick inte, fucking dator!
Har bestämmt mig att jag ska försöka få as mjukt och as glansigt hår! :D
Ska köpa hårförlägning :D
Hade nästan bara roliga lektoner i dag :D! Först var det svenska det var ju inte så kul men sen var det bild! :D
Vi fick tillbaka proven i dag jag fick typ mvg! Är as glad haha :D!
Sen var det ju musik och det var ju med jätte kul! Vi bestämmde våra låtar som blev Typ vet inte riktigt. Simplyt the best, kung av sand och Rockstar tror jag :S
Jag tyckte att vi kunde ha (killarna)gay, (tjejerna) If i were a boy och (alla) broken strings eller kung av sand :D
men det blir nog bra :D Sen var det ju matte och det var INTE kul!
Fast sen var det ju elevensval som var musik igen haha!:D men det var as kul! Vi ska sjunga Hilf mir fliegen av tokio hotel och If i were a boy av béyonce nästa gång så jag ska ta med mig ackord.
När jaqe och jag skulle ta linje bussen för vi årkade inte vänta så missade vi de men kom på att skol bussen kommer snart så det hade varit onödigt att ta linje bussen. När jag kom hem blev det att göra läxan. Tråk!!!
Min dag haha!

Tack för ni årkade läsa haha Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0