Tjejkväll!

Lade inte in nåt i går men lägger in ett norma långt nu då.
I går så körde vi go-cart och det var kul jag kom 4:a haha. Jag dunkade in i sargen x gånger haha och det var inte lite xD.
Sen skulle vi fika och då hade Jaqe undrat om vi skulle på bio så undertiden som vi satt och fikade så var jag jätte stressad för jag var tvungnen att hinna hem innan vi skulle på bio. Vi skulle kolla på "Män som hatar kvinnor" Men för säkerhets skull om vi inte kom in på den eftersom den är från 15 år så bokade vi för "i skuggan av ljuset" i fall i fall då. Men Jaqe råkade boka platser längst fram i stället för längst bak så jag fick skynda mig hem och boka om dom.
Väl vid bion så var ju det stora att kunna hämta ut biljätterna så att hon inte frågade efter leg eller nåt sånt men hon frågade bara om vi var 15 och vi sa ja så vi fick biljetterna. Men sen vid insläppet så höll vi på att åka fast. Fast vi sa att vi hade glömmt legen hemma så vi kom in  med nöd och näppe :S
Filmen var jätte bra och inte så läskig som man trodde.
Sen sov Jaqe och jag över.

I kväll så ska vi till tjejkväll på fritidsgården med jaqi (fritidsledarn) Jaqe, Ingo och flera. Det ska bli jätte roligt vi ska baka pizza, kolla på två filmer "Patrik 1,5" och " Heartbreakhotel" två av dom bästa Svenska filmerna som finns! Så dety ska bli sjukt kul!

 Dessutom är jag frisk nu bara lite förkyld men annars är det bra jo just et lite ont i halsen med.

Denna morgonen så har vi haft fullt upp med att passa Jaqes kusiner, glömmde säga det bara xD


Män som hatar kvinnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0