Måndag

Oj har inte gjort ett inlägg på en dag  typ. Sitter och äter en otroligt god grapefrukt och lyssnar på en av världens bästa låtar, "Never think" som är med i filmen "Twilight" har jag fått för mif haha och det är Rober Pattinson eller Edward Cullen som han heter i filmen som sjunger den ♥den sjukt mycket. Kommer att lägga in den här neddanför. Jag säger bara njut!
Ska snart skriva rent författar porterettet om bröderna grimm till svenskan fast den är tills på onsndag men skriver den i dag för jag har inte så mycket tid på tisdagarna.

Denna dagen har varit sjukt kul :) Fast en trött dag. Morgonen började med klass tid och nu är det ju läsvecka så man ska läsa tio minuter varje lektion. Sen svenska och där hände det värkligen ingnenting tror jag. Tyskan var väldigt tråkig vi hade pictionary och det enda jag fuick lyssna på var när två killar jämte mig snackade om sprit så det var långtråkigt.
Fysiken blev ovanligtvis rolig för vi hade redovisningar och en del gjorde det väldigt roligt haha.
På SO:n kollade vi å nån sjukt konstig film som heter "flugrnas herre" typ. Jag blev så chokade av en sak när dom köttade en pojke så jag fick nt i magen haha!

Linjebussen fick vi åka hem för det var typ två timmar till skol bussen gick så vi orkade inte vänta.
Agnes skulle spela fiol och jag ville ha grapefrukt så jag förljde med in och köpte grapefrukt XD


"Never think" Robert Pattinson



Love ya!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0