Hemma

Hejsan
Nu är jag hemma från Farmor det var väldigt god mat och efterrätt och kakor haha.
Mina kusiner var där med och vi hade kul :) Vi gick ut till "lekparken" och hade massa med kul haha.
Dels så rullade vi ner för en backe med för vi hade inte så mycket att göra och nu har jag ont i huvet och mår lite illa så det var inte så lyckat :s

Nu ska pappa snart sätta upp basketkorgen så nu är det sommar haha.
Tänk att det bara är april och det är så här varmt det har kommit lite som en chock för min kropp så jag har fårr mycket ont i huvet för man hinner inte ställa om sig till att dricka mycket så det har Jaqe hjälp mig med haha.

Har kommit på att i dag är det nästan exakt nio veckor kvar tills det blir ett långt och skönt sommar lov med lagom varma dagar, sovmorgon och stranden med mera får man hoppas. :) Detta fina vädret får en att bli så glad och positiv och man behöver inte ha stora vinterjackor och stora skor och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0